Rebranding Providenta

Provident wprowadzając nowe logo i identyfikację. Zmiany obejmą wszystkie kraje, na których działa Provident.
Jak mówi przedstawiciel firmy.

Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku.

Równocześnie największa firma pożyczkowa rozpoczęła nową promocję o nazwie „Wypisz wymaluj”.
Akcja trwa od 8 do 29 lutego i dotyczy pożyczek w kwocie wynoszącej: 500, 1000 i 1500 zł.
Całkowity koszt dla takich kwot to 20 procent całkowitej wartości pożyczki.
Łączne zobowiązanie wyniosą odpowiednio 600, 1200, 1800 zł. Pożyczkę można spłacić w trzech miesięcznych ratach.

logo

Dodaj komentarz